_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



14 april

2013-04-14 @ 23:45:58 i Allmänt
Gårdagen, den firades genom att dra iväg oh äta. Mysigt, vi pratade lite om allt möjligt. Sedan gick vi hem, det var kallt och taskigt väder ute men vi klarade oss bra. Filmmys, sedan somnade vi efter ett bra tag där. En riktigt bra dag helt enkelt.
 
Annars idag så vakande vi upp vid elva, gick och åt frukost framför avatar med Klara som precis anländit tillbaka. Johannes drog ut och sprang efter det, jag var lat, somnade nästan igen, gick ut och satte mig med Maja, Alice, Julia och Johannes som hade kommit tillbaka. Sen har Johannes försökt fått mig att titta på två olika filmer, ingen av dem i min smak så jag tittade inte direkt. Gick in till Sara en sväng som höll sitt svenska tal för mig, fixade mat, glodde på Johannes när han skulle äta lite senare.
 
Så nu har vi haft mys ett tag, tittat på en video om Kai Greene tror jag han hette, bodybuilder. Det var grymt iaf. Så nu ligger jag på rummet och ska försöka ta mig an svenska talet och öva dårå. Kommer nog inte gå så himla bra inte, men man får alltid hoppas.
 

Lämna gärna en kommentar!