_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



16 april

2013-04-16 @ 10:40:50 i Allmänt
Jag kan mitt svenska tal utantill, nu.. Men hur blir det när jag står där framme? Jo, ångest.. är vad jag förväntar mig, att jag har glömt exakt varje mening. Och att man ska tänka på alla kriterier, vad man ska göra för att det ska bli bra, prata tydligt, rörelse, aktiv, göra ämnet intressant och en massa mer. "känn ingen press" - jo då känner man ju press. olyckligt men sant.
 
Jaja, har inte svenska talet nu precis, så som sista lektion. Efter idrotten, då man är hur fräsch som helst? Inte på våra lektioner inte, mumsigt! Nu ska jag snart gå och äta, ta på mig idrottskläder och dra iväg till mattelektionen så att jag slipper gå upp efter matten mellan lektionerna, klar! Efter idrotten sen kommer jag runna till boendet och göra mig iordning. CRAP.
 
För er som vill veta så tog jag bilder igår när vi hade ormhantering, så ska ladda över bilderna ikväll, förhoppningsvis och sen kommer jag lägga ut några vackra bilder.
 

Lämna gärna en kommentar!