_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



17 april

2013-04-17 @ 20:47:20 i Allmänt
Just nu så håller jag på lite med designen, den kommer ändras mer. Och jag vet fortfarande inte riktigt om hur jag vill ha det, så knepigt. Men annars ska jag snart sätta mig med min redovisning och gå igenom, få se hur det går nu då. Kommer jag börja gråta då med? Hahah, hemskt..
 
Idag har vi haft en relativt lugn dag, gått igenom körkortstestprov och sen har vi städat i gnagar avdelningen, jag var hos chinchillorna och hamstrarna. Gick asbra, blev dock astrött. Men när jag kom hem tog jag något snabbt att äta, fixade iordning mig för att sedan dra till skolan som frivillig elev att välkomna eventuella nya ettor till skolan, det var askul. Jag och lisa gick runt lite, gick till ormarna en sväng och var där, så himla slingrig orm vi fick tag på men det gick bra, gav en härlig tjej och hennes mamma en rundtur på boendet. Så det gick bra, sen åt vi.

Lämna gärna en kommentar!