_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



21 april och 22april

2013-04-22 @ 23:33:00 i Allmänt
Igår åkte vi hemåt med Jennie som sällskap som skulle byta tåg i Katrineholm som skulle gå ner till Göteborg. När vi kom fram tog vi det lugnt, jag somnade ett tag där och sen tog jag och Johannes en promenad till skarphagen för att jag skulle köpa mat till idag. Så fixade iordning det innan det blev filmmys och sen sova dårå. Filmen var grym, kommer dock inte ihåg vad den heter just nu.

Idag gick jag upp i lagom tid för att hinna med allt innan det var dags att dra iväg till Kolmården. Så himla mysigt var det, när vi kom fram så fick vi lite info om vad vi skulle göra så vi drog ner till stallet och hämtade redskap och sedan bar det iväg mot högland - lamorna och typ getter eller nåt. Bajs och kratta iordning, vackert med vårstädning. Dom sa att det var sjukt snyggt av oss, så det började vi med att plocka ihop innan det blev lunch och mitt i allt så fick jag och några till gå till afrikansk vildhund alltså till bakhägnet och plocka ben. Asgrymt! Lunch. Gick till hägnet igen och fixade allt där, och sedan fick vi belöning att få titta på lejonen. Sen fixade vi lite till hos lamorna och sen fick vi berika hos björnana och se när dem släpptes ut, så himla gulliga och fluffiga. ¨
 
När jag kom hem blev det sängen, skulle bara sova i en timma men lyckades inte vakna utav larmet så när Johannes kom hem så väckte han mig. Tog en liten macka, bestämde oss för att dra till subway, jag var sugen på det så då blev det så och det var himmelskt! AMAZING!! aah ni fattar, handlade lite innan vi drog hemåt igen. Satte oss inne på Ida's rum ett tag och pratade lite med folk, gossssgossss och nu blir det att sova och orka med morgon dagen.

Kommer lägga upp några få bilder imorgon, adjö & puss hej

Lämna gärna en kommentar!