_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



26 april

2013-04-26 @ 12:25:15 i Allmänt
Det måste nog ha vart den mest lugnaste dagen, på svenskan gick vi igenom novellanalyser, min grupp äger! Vi har novellen "far och jag", så den satt vi typ och diskuterade kan man nog säga. Jag fick också veta varför jag fick mitt awesome betyg på nationella muntliga, trodde seriöst inte att det skulle vara så bra, men han sa att om jag får bort min rädsla så kommer jag bli hur grym som helst på att prata. Känns ju bra!
 
Prov i stället för biologi efter det, fick sluta när vi var klara!! Så idag slutade jag runt halv elva, elva. Hur asgrymt som helst, så nu ska jag snart ställa mig och laga mat, städa lite innan jag drar och kanske hinna med en sväng i plugg.
 
 
Pic of tha day
 
Jag vill ha den hära kissen!! Det är en tigon, en blandning mellan tiger hane och en lejon hona. Me waant! Så himla söta. Helt sjukt.

Lämna gärna en kommentar!