_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



27 april

2013-04-27 @ 16:06:54 i Allmänt
Sitter hemma hos Johannes i en liten stad/ samhälle. Jag trodde seriöst att jag skulle bli uppäten igår men det gick faktiskt ganska så bra, tror ja. Igår när vi kom fram så blev vi hämtade av Pappa Patrik och Lillbror David (inte så liten dock), kände mig lite som en dvärg där, gå precis mellan alla?! Jo men det var kul, när vi kom hem blev det tacos. Det var gott, dom är duktiga på att prata, jaa. Lite senare gick vi till deras nya hus och tittade, sjukt fint fast trappan var läskig. Till och med läskigare än min trappa, tyckte jag. Som sagt väldigt duktiga på att prata, men grymt trevliga.
 
Kom tillbaka till huset, tittade kanske 3 minuter på let's dance. Slog på Donnie Darko, den var faktiskt grym men jag tyckte mindre om kaninen, fett creepy. Efter filmen somnade jag.. Vaknade några gånger av att Johannes snarka inatt men det är väl helt okej?  
 
Vaknade upp, åt frukost efter ett tag framför ytterliggare ett dans program, det blev macka och jätte god smoothie. Jag älskar smoothie. 
   För kanske någon timma eller två så gick vi ut och gick, såklart. Mysigt, jag fick gå brevid en miiiils lång hage, det kändes som det.. Gick brevid vattnet och till någon sjö tomt som johannes moorfar? äger.. eyy ja. gick förbi dagiset som Smilla går på (johannes lillasyster) och hem igen. Hemma serverades det godaste jag vet, spagetti&köttfärsås. Så nu har vi tittat på en kortfilm och tagit det lugnt. 
 
Ikväll ska vi iväg på bio, Iron Man 3 i 3D. 
 
 
Heeidå
 
 

Lämna gärna en kommentar!