_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



29 april - dödsdömd

2013-04-29 @ 18:56:00 i Allmänt
I morse påbörjades yterliggare en uppgift, fick två och två uppgift om en art, där man ska typ ta ut hotstatus, varför den är hotade, lite fakta om djuret, vad man kan göra för att undvika utrotning, vad det finns för projekt mm. som vi senare kommer ha redovisning på vecka 20. Allt är vecka 20. Precis allt. Det roliga med det är att vi fick reda på den sista lektionen att vi ska ha prov.. vecka 20.. Det andra roliga är att vi har två engelska nationella vecka 20 och så ska vi göra en novellanalys tills den veckan också. Nu väntar jag bara in på en till uppgift som troligen kommer att vara till den veckan också. Annars har vi relativt lugnt. Den här veckan har vi matteprov, engelska nationella, redovisning av bok. Nästa vecka har vi matte nationella, sen ska jag ha en extra lektion för att undvika F i röjning.. Sen kommer tråkiga vecka 20 som jag vet kommer göra mig arg och orolig. Vecka 21 har vi en inlämning och kanske engelska nationella muntl. vet inte riktigt vilka vecka jag ska ha, men jag hoppas på att jag slipper vecka 20 och får göra vecka 21!
 
Annars har jag pluggat matte idag, ätit 2 stycken kakor, lyssnat på musik och snart ska jag iväg och handla. Förhoppningsvis äta något också, men jag ska ta en till kaka.

Lämna gärna en kommentar!