_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



KORTFATTAT

2013-04-12 @ 19:56:22 i Allmänt
Hallu, har inte haft någon ork till att skriva eller något i den stilen. Men kort fattat var min vecka hemma chill, gjorde dock inte så mycket men på torsdagen åkte jag till Lisa med Emelie, vi chillade runt på stan, löpte en subway macka och gick oh satte oss utanför örebro slott i solen. Där satt vi i kanske en timma eller två innan vi började åka hem till lisa. Som bor i att maffiggggt hus, så där kom min kommentar om vanligt till maffiga hus "om jag var en hus ätare så skulle jag äta upp det där huset för det ser så mumsigt ut" ah precis. 
 
Fredagen var också en chill dag vi drog hem till mig för att senare ha tjejkväll och allt mysigt, träffade lite härligt folk. Lisa och Carro sov kvar hos mig och sen åkte carro hem på morgonen och ja oh lisa chillade tills hon skulle åka tillbaka till kumla och jag satte mig på tåget till norrköping. Hem ljuva hem.
 
Skön helg, typ inte gjort någonting!! Måndagen flöt på, tisdagen också eftersom att vi hade sovmorgon till halv ett och sen onsdagen var det traktor och städning i reptilrummet, torsdagen blev det sovmorgon till tio och idag blev det sovmorgon till halv ett igen! Asgrym vecka att börja med. Har dock hundra saker till nästa vecka som måste göras. 
 
Adjöö

Lämna gärna en kommentar!