_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



♥-helg

2013-08-15 @ 13:10:45 i Allmänt
No work, å himla skönt. Efter jobbet i fredags åkte jag hem och fixade iordning mig innan det blev dags för att sätta sig på ett tåg mot min älskade. Där jag blev välkomnad med en giganstisk kram&ihoptrycktakinder, så himla mysigt. Så under helgen har vi haft otroligt mycket mys, vi har även hunnit träna två gånger. Springaspringa, hans tempo var typ omöjligt, han har ju för långa ben, funkar inte. Men kul, sen hade vi lite styrkträning på måndagen. Vilken var både jobbigt men roligt. Annars har vi tagit det lugnt, ut oh gått, bakat kladdkaka och haft riktigt mys.
 
Igår kom jag hem så idag har jag tagit spruta på vårdcentralen och vart hos en tandläkare, två hemska saker på en dag. Sprutan var typ enormuus och det gjorde ont i armen, nästan "jag kommer dö" -känslan. Hahah
 
Nu ska jag ta mig en promenad med hundarna, skriva lista på vad jag ska packa, en lista på vad jag ska köpa, en matlista och en checklista. Fundera på vad jag ska packa för kläder, skor, smink.. herregudaars det kommer att gå utför!! 
 
 

${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-18 kl.11:27:39

Ni är sååå otroligt söta tillsammans!!! Pussipåsk!

Lämna gärna en kommentar!