_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Aug. 02, 2013

2013-08-02 @ 20:33:46 i Allmänt

Två utav mina bästabästkompisar fyller år idaag! 17år snart 18, men hjälp vad dem kommer att firas. På måndag hade jag tänkt att baka cupcakes efter att jag har fixat med överraskningen på tisdag eller onsdag ska dem komma till mig med Sara så att jag och Sara kan mosa en varsin cupcake i deras ansikte. Även få sig presenter och lite firande!

Dom två underbara människorna är ju då Lisa och Emelie, två konstiga individer som jag älskar och bryr mig om! Även två helt fantastiska och underbara och pålitligaste människorna jag träffas, även Heelt störtsköna och lika konstiga som jag!

${CommentAuthorLinkIf}

2013-08-04 kl.01:43:27

Tack bebbeee! i love u <3

Lämna gärna en kommentar!