_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



H12C - åk 2

2013-08-17 @ 14:41:00 i Allmänt
Skolan börjar snart kan knappt fatta det, på tisdag då smäller det! Klassen kommer att vara utklädda till djur, vi kommer alla träffas. Ohjälp jag undrar om hur dem nya ettorna kommer tro om mig så som mina klasskompisar trodde. Den där klassens bitch, en person som dem knappt skulle kunna prata med, att jag var social fast väldigt osocial. Folk trodde ju att jag inte tyckte om dem, frågar andra i klassen om det. Haha helt sjukt att jag gav ifrån mig en sån personlighet, inte alls i närheten med mitt vanliga jag. En utav dem roligaste som verkligen bjuder på sig själv trodde att jag inte tyckte om henne längre men gud nej så är det verkligen inte, enligt många så kan jag ge bort fina elaka blickar som kan få en att tro på det. Men grejen är ju att jag själv inte vet om när jag ger en sådan, Lisa säger i alla fall till mig i stil med "fan äre?" el. "vad glor du på", vilket är rätt skönt för då kan jag ju säga att jag inte menar något och be om ursäkt men om folk inte säger det till mig så får dem ta det som dom tror det antar jag. Typ jättemånga i klassen som trott det.. AAuch 
 
Men så denna termin så ska jag försöka se glad ut åt dom nya ettorna. Jag ska försöka lägga ner lika mycket tid på att umgås med kompisar som jag pluggar. Jag har just skickat mail med Jimmy så att jag kanske kan få en chans att hoppa in i Svenskan och Engelska så då är det bara Matematiken som behövs sen. Annars har jag kvar Jakt och viltvård och sedan i trean blir det röj- och motorsåg. Jag hoppas på att dem kommer lösa sig. Jag ska bli nyttigare med vad jag äter och sluta köpa smågodis påvägen hem, börja gå upp mot stan för att spara pengar på det. Cykla om det är korta sträckor - också för att spara pengar på ett busskort. Jag ska försöka skriva ett bra CV - söka deltisjobb. Skaffa gymkort och dra iväg med Sara några gånger i veckan. Plus att jag ska bli bättre i skolan på både praktiska och i teorin. 

Lämna gärna en kommentar!