_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Mat

2013-08-01 @ 19:10:00 i Allmänt

Nyttig mat! Ohjälp hur kommer jag klara mig? Kommer svälta och dö, nej kanske inte med nyttigt är inte alltid lika gott som alla säger men funkar. Något som är nyttigt och gott som jag tycker är en dessert som innehåller turkiskt/grekisk yoghurt med hallon och lite honung för att få till en perfekt balans! Nästan som godis!

Nu ska jag ta mig an lite rädisor och citronvatten innan mitt lilla träningspass som min beb har fixat ihop! Varför äter jag just detta? Citronvatten är snäll mot levern och hjälper även till att sakta ner matsmältningsprocessen, det sägs även att det kan fixa en mild leverförgiftning. Dee ni! Och varför skulle jag knappra i mig rädisor? lite halvsur i eftersmaken men om man knapprar i sig lite så ska det hjälpa till med kaloriförbränningen och det är bättre att äta det än att små äta på lite godis och kakor. en riktig apritretare!

Lämna gärna en kommentar!