_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



-

2013-12-01 @ 15:52:56 i Allmänt
Gårdagen var lång men kort.
Jag vaknade väldigt sent vilket var oturligt eftersom jag försöker vända på dygnet så att det blir bra tills praktiken men det gick lite bättre idag iaf.
 
Igår var det öppet hus på skolan och det var en massa där, nästa termin ska tvåorna alltså vi hålla i det :) Ska bli så kul, taggade till tusen redan nu. Strax efter det gick jag ner till stadium arena och tittade lite på Johannes match och sedan på Alice´s med Carro och Maja, mysigt. Man känner sig alltid så kort när man går in i den där hallen, bara långa människor eller extra stora dörrar, typ en mini mee.
 
Annars tittade jag på "the heat" igår, faktiskt lagom bra. Lite humor och så men det var inte exakt som på trailern på ett ställe vilket var lite tråkigt för det hade vart roligare tror jag nog. Men ahja sånt är livet.
 
Idag vakande jag upp, gav Maja en kram byebye för hon drar till Borås i tre veckor nu och ska jobba där. Jag har städat igen, plockat fram saker till imorgon. Läst boken, äntligen kommit igång med den nu, bara 170 sidor kvar och loggboken ska vara inne i slutet av vecka 50 så får ta men mig den och läsa på bussen ut mot kolmården de här dagarna framöver.
 
Jag har duschat, tävttat och nu ska jag göra matlådor och gå till sängs vid 9-10 tiden för att orka upp i morgon på min första praktik dag. So excited!

Lämna gärna en kommentar!