_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Bajs på allt

2013-12-19 @ 23:17:23 i Allmänt
Varför just nu? Varför idag? 

Jag har redan haft sån förjävla ångest den här veckan om varför mitt förhållande tog slut och att jag skulle kunna göra allt för att få tillbaka det. Jag ångrar att det tog slut. Och att tänka på det gör ont men det räcker att jag har det för mig själv. 

Idag kom det fram en snubbe på boendet som jag nästan aldrig har sagt hej till och alltid har haft dåliga vibbar ifrån redan från början av ettan. Självklart ska han lägga sig i och fråga en massa och ställa följdfrågor. Han har ingenting med saken att göra men ändå skulle han ha svar på sina frågor.. Jag förstår inte vad det finns för folk ibland och om det redan gör ont att tänka på det så gör det värre att prata om det. 
Jag blir så arg och frustrerad på mig själv men också på dem som frågar som inte har något med det att göra. Men då sa jag att han också lika gärna gå ner och ställa samma frågor till Johannes. Hans svar tillbaka var lika patetisk som han själv.

Lämna gärna en kommentar!