_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Första veckan avklarad,

2013-12-06 @ 23:16:00 i Allmänt
 Jag har jätte ont i knävecken, det känns som att det vänstra kan ha blivit inflammatorisk men den högra är ju redan "trasig" eller att nybildningarna är dom som gör ont eftersom de skapas när man har gjort illa sig för att få tillbaka stabilitet men det blir aldrig densamma dom det har varit..(jag pratar om mina muskelfästen) 
 
Annars har det vart en otrolig dag som vanligt, jag har fått klappa en massa på Maud(stallkatten) och fått känna o namakulas jumskar, det var jätte lent man kan knappt tro det att de ska finnas ett sånt mjukt ställe på en noshörning, obeskrivlig känsla. Och jag kom henne närmare eftersom hon var i stallet där uppe. Blev inte veterinär idag men troligen på måndag då jag kanske har möjligheten till att vara med och kolla :) love it
Har även börjat fatta hur träningen med elefanterna går till och jag ska kolla på en video i helgen som handlar lite mer om det, ska bli så kul och sen kan jag fråga Andreas lite mer när jag vet vad det verkligen handlar om och så :) 
 


Lämna gärna en kommentar!