_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Praktiken

2013-12-05 @ 19:12:11 i Allmänt
Första veckan har varit helt fantastisk, har börjat komma in i rutiner och ta del av pratet. Jag ar kärt mig otroligt mycket och jag har fått gosat med surikater och klappat på noshörningar tusen gånger om känns det som. Första dagen var helt otrolig då jag fick träffa alla djuren och komma in i ett så otroligt underbart gäng. Jag fick mata Saba med bananer och små nudda henne lite, en liten klapp sådär. Morgonrutinerna sitter nu som dom ska, ta det lugnt emellanåt innan jag släpper ut noshörningarna och städar deras box(ar) :) fodra surikater och se hur elefanterna sköts osvosv. Det är så amazing, kunde inte ha fått någon bättre praktik. Så nöjd och glad!!

Idag var det liten guidning kan man kalla det för så då berikade vi som sjutton där inne så att dem skulle vara sysselsatta. Och det var intressant för mig också så jag lärde mig mer om elefanter. Imorgon ska vi upp och titta till Namakulab som blev flyttat till savannstallet idag :) 

Wiihuu

Infolozi med lilla tjejen Nambi


Lämna gärna en kommentar!