_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Söndageftermiddag

2013-12-08 @ 15:36:21 i Allmänt
Alla de senaste bloggarna har varit mobilbloggningar. 
I fredags blev vi strandsatta på FoU i typ hundra år eftersom den bussen som vi skulle åka med hade kört fast i snön och isen, det roliga var att de var den dagen då alla snö hade börjat falla och det var inte ens mycket ute så man kan ju undra hur bra förare de har. 
 
Men jag kan lugnt säga att jag har vänt på dygnet, vilket känns jävligt bra! Fast nu tycker jag nästan att klockan i alla fall ska vara sju men nej. igår vaknade jag vid åtta men tvingade mig själv att sova en timma till men jag låg vaken och halvblundade lite. Och idag vaknade jag vid nio, ungefär samtidigt som emelie men jag vakande fem i fem i morse och tänkte "shit jag har försovit mig" då var jag påväg upp ur sängen och ta på mig en massa saker men kom sen på att det bara är söndag.
 
Idag har jag skrivit över min handskrivna dagbok (praktikminne) till datorn så nu har jag det på båda, vilket känns skönt för då kan jag lägga in bilder i dokumentet och sen skriva ut det :) I veckan som kommer ska jag också skicka efter mer bilder som förhoppningsvis kommer tills helgen då jag ska åka hem och ha lite mys med familjen och kusinerna. :) 

Lämna gärna en kommentar!