_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



åka skiidor

2013-02-19 @ 23:05:03 i Allmänt
Jag åkte skidor idag! Så jävla underbart, älskade känslan av att få åka igen. Köra igenom banan, underbart. Idag har jag tagit det lugnt, läst typ 50 sidor, lagat mat, gått på två promenader med voffarna. Kollat på tv och typ sovit. Det är min fin fina dag.
 
Nu ska jag titta på The Big Bang Theoriy, läsa lite ur boken igen, kanske läsa en annan bok, slå på en film och sedan kanske somna. Eller kanske börja packa lite till Norrköping igen med lite musik.
 
Imorgon ska jag iaf upp till mormor på förmiddagen och baka bullar, asgott! Bara för att vi är grymma på det så är det asgott, så det ska jag också ta med mig till Norrköping. Efter det ska jag upp till banken och fixa iordning så att jag kan kolla hur mycket pengar jag har på mobilen, och sedan fixa iordning mig för att dra iväg först till Dollarstore med mamma och sedan åka till Hanna och fira henne. Eftersom att jag åker tillbaka på henne fördelsedag :s Men det kommer nog bli bra!
 
 
 

Lämna gärna en kommentar!