_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Cocaine

2013-02-23 @ 19:25:54 i Allmänt
Har nu packat upp alla mina saker, städat och rensat i alla möliga lådor.Här har jag dock inte dammsugit men det skulle behövas, de gör jag innan Emelie kommer imorgon. Jag har även hunnit satti upp nya bilder på väggen och flyttat några bilder till en annan vägg så nu ser det lite halvtomt ut över tv;n men ja, över halva sängen är det proppat i alla fall.
 
Ikväll eller ja nu ska jag fixa iordning något som jag kan äta, fortsätta dunka musik och färga håret. Kanske är så lyxig att jag trycker i mig en bulle eller två, kanske ett glas cola. Får se om hur det blir. Juste jag har också bestämt mig att återgå till svarthår, så det kommer ju bli svart, logiskt -.- Men till sommaren eller nästa år så ska jag nog göra håret lite ljusare, lite ljusbrunt med blonda slingor i, eller njaa. Tror inte det. HAha
 
Och imorgon ska jag också ta mig en löptur, kör på två imorgon också, få se om hur knäna klarar sig. Annars kommer det bli mycket benövningar imorgon, och lite armar. Yes,

Lämna gärna en kommentar!