_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



det är söndag, och lov, herregud

2013-02-17 @ 15:38:43 i Allmänt
Imorse fick jag en uppvakning av hundarna som kom ner runt halv elva, mysigt. Efter ett tag gick jag upp, klädde på mig, åt frukost och sedan drog jag ut med pappa på en sväng längdskidor ute vid golfbanan. Kändes bra, men fick dock sendrag i foten mitt i allt så det förstörde hela skiten. Drog oss hemmåt, kollade skidorna, synd att svensken blev 4 men alla tre blev top 9, vilket var bra. Gjorde iordning mat med mamma så nu vet jag hur man gör skinksås, enkelt,
 
Nu har jag precis duschat, ska chilla ett tag framför en film och sedan kolla igenom plugg och börja läsa en bok, räkna matte, börja kolla igenom provet och göra ett plugga på papper, sedan blir det kolla igenom annat plugg, t.ex. art fördjupningen, den med Carolina och den som jag har själv dårå!
 
Saknar även min kära syster, som skulle ha kommit hem men drog upp till UMEÅ istället.
bilden är tagen i dubai, den gången då hon jag och Susanna åkte.

Lämna gärna en kommentar!