_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



En mindre bra sak

2013-02-26 @ 16:12:42 i Allmänt
 
Chillar efter en lång dag i skolan, jag har även kopierat ut mitt pluggapåpapper inför fredags provet. MMh häärligt, är inte så himla taggad inför det.
 
Men på morgonen, bara så ni vet som kommer nu en bra nyhet - jag gick upp tjugo i åtta, SCOORE!!
Det som var mindre roligt var ju då att vi började med biologi lektion, hängde inte med så mycket, var rätt så trött men det var en lagom lektion. Matematik, gick bra, väldigt bra, tills min musik försvann.. Jo alltså en MINDRE bra grej, Anton tog min mobil, dock vare för att Sara och jag tog hans men ja det är ju alltid jag som råkar ut för något senare.. Juup, lunch - åt faktiskt i skolan, försökte få Anton att ge mig min mobil, nehedå.
 
Matematik igen, eller ja snarare en fight mellan mig och Anton om vem som skulle få tillbaka sin mobil först. Ingen fick tillbaka den nej, men då under tiden, ytterliggare en MINDRE bra grej - Rickard tog mitt headseat, och gömde det. Då blev det två grejor mot en. Men neh han fick inte tillbaka mobilen ändå nej. Idrott, gömde mobilen, vi hade smidighetsövningar - blev lite tråkigt eftersom att jag inte kan sträcka ut mina leder på vissa övningar eftersom att den dära leden i knävecket är cp, typ spricka eller nåt.. Men jag klarade av att stå på händerna - EN BRA SAK ALLTSÅ!
 
Svenska, jodå det flöt - gick igenom övningsframförande om vad och hur vi skulle göra det. Fick böcker, fluggornas herre som vi senare i vecka 18 kommer ha redovisning om. Fick reda på provet som vi skrev inanan lovet, missnöjd = MINDRE BRA SAK IGEN DÅRÅ!. Och sen så fick vi jobba på egen hand, japp såväl när dem skulle gå så var jag tvungen att ha tillbaka min mobil så jag gav honom hans, fick mitt headseat och mobil + penna. Oh sen kommer då den värsta saken - min mobil blir låst i 60 minuter.. YAAAY

Lämna gärna en kommentar!