_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



första februari

2013-02-01 @ 10:43:49 i Allmänt
Skönt att vara ledig idag, det är sol ute, jag är glad och sugen på hallon. Men annars helt okej dag att se fram emot, jag och Maja åker in till stan om typ en timma och ska handla lite till ikväll. Sen är det tänkt att vi ska plugga när vi har kommit hem, måste göras. Fixfix, drar iväg till stadiumarena och kollar på basketen, Johannes ska också med. Sen så ska vi eller ja JAG ska göra iordning kvällsmat istället för att vi ska gå ut och äta.
 
Japp det kommer nog bli jätte bra, men nu ska jag gå och äta frukost och sen göra mig iordning för stan.
 

Lämna gärna en kommentar!