_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Helgen

2013-02-11 @ 19:15:06 i Allmänt
Fredag - vi drog senare på kvällen och tittade på dolphins, dom vann! Gick hem och gjorde iordning mat, chillade och sedan så fick Johannes slagga hos moi. Så vi drog igång en film och somnade till den.
 
Lördag - Vaknade kanske runt tio-elva, gick halvt upp, klädde på mig, somnade om.. Lite senare kom Johannes föräldrar, treevligt, pratade lite med hans mama. Sen drog dom och åt, jag stannade hemma och körde lite hemma träning. Bakade kladdkaka innan vi (Maja, Malin, Carolina och Julia) drog iväg och tittade på den första matchen, då dom vann.  Gick hem och åt sen drog vi iväg igen, dom vann den andra matchen också vilket var naaajs. Och hans lilla syster var asgullig. Haha
 
Senare drog ja iväg och åt pizza med Carro, Hägge (Anders), Malin, Johannes och Maja. Asgott, kebabpizza, tog spårvagnen hem efter en promenad dit, på vägen tillbaka ifrån SMHI i elvehemmet hade ju alla en liten fajt om att få ner varandra i snön men jag klarade mig! Maja var så himla gullig när hon ramlade ner i snön, rakt bakåt och ut med armarna, mjukt och stiligt, helt täckt med snö sen ja. Hon prejja även ner Carro när hon hade gjort upp en plan för att få ner Hägge i snön också.
 
Söndag - Upp vid 8, kolla match vid 9 då dom vann igen! Hem, äta frukost, Maja och jag trippade ner igen till arenan och kollade alla andra matcher som spelades och sen gick vi även in på herrmatchen och kollade där. Efter det skulle Johannes spela igen, spelade grymt bra. Och vann nästan matchen,
 
Måndag - sovmorgon!! Redovisning på morgonen, gick nog rätt så bra, lunch, kollade resten av klassen som skulle göra redovisning och sen nästa lektion var det redovisningar igen som jag bara kunde chilla och lyssna på eftersom att jag och Maja var så grymma och gjorde den förra måndagen. MHHHm, sen gick vi igenom APL. Vi ska även göra ett prov på fredag vecka 9 fick vi reda på idag också.
 
Nejp nu ska jag plugga svenska och kolla igenom svenskan och så!

Lämna gärna en kommentar!