_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Jag överlevde

2013-02-21 @ 22:39:00 i Allmänt
Jag överlevde, och det gick hyfsat bra. Har dock lite ont i höfterna och överarmarna av alla portar, men ja sånt får man stå ut med helt enkelt. Imorgon ska dem köra på fredagstävling där uppe, men jag ska stanna hemma med mamma och pappa och äta lyxig tre rätters middag. Så det kommer bli asbra!

Imorgon - Gå ut och gå en sväng med hundarna, läsa, köra lite på träningscykeln här hemma, ut och gå igen. Kanske färga håret men jag ska iaf hinna med och packa det sista som ska med, städa iordning och allt sådant skit. Sen ska jag börja göra iordning för middagen.

Lämna gärna en kommentar!