_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



JAHADå

2013-02-04 @ 17:28:00 i Allmänt
Har suttit med biologiplugg från när vi slutade som var runt ett till nu. alltså i fyra och en halv timma.. hoppas det går bra nu då, så nu ska jag läsa igenom det en gång till och sedan ska jag ta en liten paus. Då kommer jag kolla igenom svenskan till nästa vecka och sen tar jag mig an biologin igen.

Ska även plugga lite inför naturbruksprovet som är på onsdag, inte så svårt som sagt. Men det är ändå en del man ska komma ihåg, +ormens anatomi måste jag kunna tills på torsdag då vi ska ha en liten redovisning i grupp.
Tänkte säga att det här är den värsta veckan men har ju svenska prov nästa vecka om litteraturhistoria! MMhm, love it!

Börjar snart gråta av allt plugg, så himla mycket,

Lämna gärna en kommentar!