_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



knasboll

2013-02-04 @ 00:47:26 i Allmänt
Sitter i sängen och chillar brevid Emelie här som suuuuurplllllar TE såhära fint och högljuuuut. Idag har jag suttit lite med plugg, gjort färdigt om akvarium. ASGRYYMT så det har jag och Maja gått igenom nu, sen har jag kollat om kloakdjuren. Två redovisningar blir avklarade imorgon, gött! Sen blir det att små plugga inför det minder provet och sedan råplugga inför det större. Kolla igenom till den mindre redovisningen också, mmm jag älskaR mitt liv just nu.
 
Ahja nu ska jag läsa lite i engelska boken, annars kommer jag ju komma efter med den. Redovisning på den vecka nio, jahadu. Och då är det också det sista provet i naturbruk, ett mindre prov då ja. Och vecka SJU blir det två prov, ett assvårt i svenska som jag ska börja plugga på¨snart snart och sedan engelskan som brukar vara något lättare. Men jaa, plugg på plugg.
 
Sovmorgon imon iaf, gå upp en lagom tid och plugga! (Y)

Lämna gärna en kommentar!