_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



¨Min panikmorgon

2013-02-07 @ 08:58:47 i Allmänt
Tja, idag ska jag till skolan. Fast inte förrän engelskan börjar, det var tänkt att jag skulle gå på matten men somnade om. Det var mysigt i sängen och sen så bara en minut till liksom, ja så var ju då fallet att jag somnade 50 minuter till. Vaknade upp precis 08.19 - EMELIEEEE!!! klockan är 08.19. Paniken som uppstod så tog vi på oss kläder och runna mot skolan på mindre än fem minuter, kom fram till klassrummet. MATTTEEEE! man kan ju ta beting så vi var i skolan fem minutas idag, jag har faktiskt jobbat hemma. Awesome.
 
Men nu ska jag kolla igenom ormens anatomi inför redovisningen i eftermiddag, får se om hur det går.

Lämna gärna en kommentar!