_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Något negativt och positivt

2013-02-01 @ 17:41:16 i Allmänt
Något negativt..Vi skulle bara upp på stan och handla mat vare jaa? Jo vi drog upp, råkade bara gå in i några affärer.. och hitta något vi gilla, köpte det. Fanns så mycket mera, men nej! Jag stod emot lite granna, fast inte helt riktigt. Det jag bara skulle köpa idag var en ögonbrynspenna, men det blev två tröjor ifrån BIKBOK, en tröja ifrån Carlings och en extrastor tröja ifrån killavdelningen på H&M. Japp, men mat handlade vi inte heller nej. ahja runt 500-600:- rök det ja. och därmed laddade jag mitt busskort.
 
Något positivt är att dem har bytt tätningslister i rummet, så nu drar det inte kallt ifrån fönsterna och vi har möblerat om lite, eller ja flyttat sängarna mer in i rummet, så nu hoppas vi på mer värme ifrån elementet. Kommer nog bli mega bra.
 
Något annat negativt är att jag har ätit godis.. och missar gladiatorerna ikväll med Emelie och Sara, fast dem köpte chips till det så DOM får klara sig själva.. utan mig. Sen komme rjag hoppa på dem, jaaapp
 
Något positivt är att jag ska laga iordning kyckling och ris + curry till maja och mig efter basket matchen, något positivt med matchen är att Dzenis kanske kommer få spela också. Och att Johannes ska med och titta.

Lämna gärna en kommentar!