_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



sjätte februari

2013-02-06 @ 13:38:09 i Allmänt
Gick till skolan imorse, men det blev inge prov skrivande eftersom att vi hade körkortsteori. Så jag beslöt mig för att gå hem igen, och läsa kapitlet här hemma. Somnade, Johannes kom inoch gosa ner sig under täcket med mig eftersom att han började vid typ ett. Så jag har i stort sätt sovit hela förmiddagen, och Carolina var så snäll så att hon fyllde en matlåda till mig ifrån matsalen. Så jag slapp göra iordning mat.
 
Senare ikväll kan jag berätta vad balongerna är till, det kommer nog bli bra. Och Jullan fyller år, GRATTIS! Så nu sitter det bilder på henne överallt på boendet, och hon har fått tårta, den var asgod.
 
Men nu sitter jag i sängen igen och ska plugga som vanligt, inför provet och om jag känner mig bättre imorgon så måste jag veta ormens anatomi för presentationen. Lyssnar på musik, böckerna, papprena är framtagna och redo för pluggande till klockan fem då jag ska göra iordning mat.

Lämna gärna en kommentar!