_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugofjärde februari

2013-02-24 @ 20:33:38 i Allmänt
Maja och Malin sitter och äter i köket jaaow!!
 
Annars sov jag till tolv imorse, skulle ha gott upp vid tio oh springa. Så idag har jag städat, ätit frukost vid ett, stoppat in tvätt, lyssnat på musik och dött i sängen tills kanske klockan var fyra halv fem fem kanske, då jag frågade Johannes vad jag skulle göra, ut och springa blev det.
 
Drog en runda på 3 km, varav då jag sprang och mötte upp Anton och Emelie som kom ifrån spårvagnen. Sen sprang jag vidare, och hann ändå hem före Emelie och Anton.. SCOORE!! När jag kom tillbaka tog jag mig en skål med yougurt och bär, innan jag körde på lite styrke träning, det blev mage och lite rygg.
 
Så nu sitter jag i köket, ska försöka plugga, och sen ska jag krama ihjäl Emelie!

Lämna gärna en kommentar!