_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugosjätte februari

2013-02-26 @ 23:01:03 i Allmänt
Har nu ägnat mig hela kvällen för att försöka skriva till ett nytt svenska framförande, yeey. Känner jag för det, nej men efter ett tag, eller ja ha frågat folk vad som skulle kunna göra mig riktigt glad. Tänkte som första alternativ skidåkning men ja och sen ändrade jag mig, men sen så frågade jag och då fick jag två svar som alpint, alltså skidåkning.
 
Min glädje till skidåkningen blev det, så det ska jag framföra inför klassen. Och jag som älskar att prata inför folk.. hur ska det gå men jag pratar ju i alla fall om något intressant - min erfarenhet av skidåkning och mina äventyr. Det kanske inte intresserar andra så mycket men det göre för mig.
 
Och finally har vi fått tillbaka internet, kaaos, det ba dog vid typ sextiden eller nåt. Då förstördes mitt liv ytterliggare lite granna eftersom att musiken försvann, istället gick jag och tog mig en dusch. ASGRYMT! Och sen så lagade jag faktiskt mat, och hade hälften av tallriken med grönsaker - SCOORE!
 

Lämna gärna en kommentar!