_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugosjunde februari

2013-02-27 @ 12:13:00 i Allmänt
TJAA, just nu så jadu lektion. Men efter skolan ska jag och Sara till gymmet oh kötta. Vad, vet jag inte riktigt än men jag hoppas på ben, eller nja, kanske armar och rygg, mage, huum, kondition.. Nja jag vet inte riktigt men något av det kommer det ju att bli. Asgrymt så då tar vi kanske bussen som går, öhm jag venne. Men så att vi är där runt iaf tjugo i fem, fem kanské. Kött i någon timma om inte mer, dra sig hemåt.
 
 
Och vet ni vad? Johannes kommer idag, jag är fett med glad. mihuhu, har saknat den dära knasbollen ja!
Men när jag kommer hem ska jag nog fixa iordning mat, sen kanske BARA KANSKE plugga. Eller gosa, det låter mycket bättre tycker jag. Yes, byebye
 
 

Lämna gärna en kommentar!