_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugotredje februari

2013-02-23 @ 00:03:00 i Allmänt
Sitter just nu på mitt ny städade rum, lyssnar på lite musik.  Om exakt 10 timmar åker jag tillbaka till norrköping, håller på att skriva en inköpslista på mat som jag ska handla, blir nyttigt, men säkert gott. Nu är det helt slut med godis och andra onyttigheter, ska börja ta fullt ansvar på min träning, framförallt kondition och kosten. Eftersom att plugget inte är ett större problem att ta ansvar för så får jag hålla ut med kosten och träningen istället nudå.
 
Annars så håller jag på att måla tånaglarna, svarta om ni ville veta. Och har en ansiktsmask som luktar vanilj, nästan så att man vill äta upp den, säkert inte så gott.
 
Har flyttat om sängarna, ingen större förändring!
Har också tänkt att börja spara på colapant, så om ni har något så give me!
Annars så är det nog mor och far som kommer dricka så då tar jag deras i stället.
Kommer bli mega bra,

Lämna gärna en kommentar!