_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Yupp

2013-02-07 @ 18:36:00 i Allmänt
Tja, panik i morse.. och det visade sig att jag ringde och väckte Anton imorse, yupp. Öhm engelska på morgonen, gick igenom lite till provet. osvosv, ringde mamma på lunchen så hon fixade att jag kunde gå till vårdcentralen efter skolan, så jag drog med mig Emelie dit efter skolan sen då.
 
Men på andra engelska lektionen somnade jag lite halvt.. började med biologi, redovisning och det kan nog vara den sämsta jag någonsin gjort, men Sara är min räddare i nöden och omformulerade lite om vad jag sa så att dem andra skulle förstå om vad jag snackade om. Slutade, drog med Emelie till vårdcentralen där jag fick antiobiotika. Och sen så kom Anton och hämtade oss och skjutsade tillbaka oss till elevhemmet. Fast jag trodde jag skulle dö där ett tag, körde som en galning men helt okej annars alltså. MEN jag överlevde.
 
Efter det somnade jag, blev väckt av Johannes och sen somna jag igen och sen bad Johannes Lisa att kolla på mig, alltså typ stirra på mina ögon, vilket gör att jag vaknar. Varje gång någon stirrar på mig (mina ögon) så vaknar jag, flabbigt. Någon kommer tro att jag är död om jag inte gör det nästa gång liksom. Men sen så har jag pluggat som ett as och nu kan jag typ hela häftet och kollat igenom frågor och svar och allt sådant. Nu borde jag iaf kunna få ett C om jag har tur.
 
Nu ska jag, Maja och Sara har förhört varandra!

Lämna gärna en kommentar!