_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



nionde januari

2013-01-09 @ 08:04:00 i Allmänt
Onsdag, idag på förmiddagen kommer vi ha praktiskt skulle jag kunna tro. I sådant fall tror jag att det blir röjsåg för min del och om vi har tur åker vi ut till kolmården och röjer. På eftermiddagen kommer vi att börja med djurhållning, kommer nog bli rätt så bra. Dra igenom allt vi kommer göra i kursen och sedan börja disskutera lite smått om vad och hur vi tror att det kommer gå osvosv.
 
Senare idag kommer jag och Emelie dra iväg och handla lite gott till helgen. fIck just veta att min favvo dessert är nyttig så det kör vi på. Senare kommer det nog bli mer plugg eftersom att det inte gick så bra igår att plugga. Sov från fem till typ åtta då Johannes väckte mig inne hos Maja, plus att när jag och Johannes skulle plugga så fastnade vi vid internet istället.. Ahja kramkram
 

Lämna gärna en kommentar!