_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



BOB

2013-01-16 @ 16:26:00 i Allmänt
Imorse började den praktiska dagen så vi fick lära oss att gjuta föremål med betong, vilket gick bra. Jag, Emelie och Sara körde en blandning ihop. Det blev skit snyggt.. och på fredag ska det ha stått färdigt så väntar tills då, och sen är det bara att fixa ut de ur formarna. Men de tblev nog bra.
 
Lunchrast, körde lite artfördjupning. Men kom inte så långt, halv sov lite innan dagens sista lektion. Min grupp fick vara i reptilrummet idag, grymt. Vi skulle rengöra terrarium, så vi fick ett varsitt, jag fick BOB, blodpytonorm. jätte tjockis, bara låg där och sov när jag arbetade inne i terrariet. Plus att det var grymt varmt med fliströja och sen gå in där det är 26grader och putsa iordning glasen och så. Sedan skulle vi även ta ut majsormarna för att dem skulle matas, typ omöjliga att ta ut, höll fast sig i andra och föremål, men jag fick ut en jävel iaf. den ömsade skin, mys. Ahja och sedan gav vi dem andra mat, städade iordning och sen fick vi sluta.
 
Så nu ska jag nog sova lite, och sen göra iordning mat. Sen blir det mer plugg, yay. älskar detta,
 

Lämna gärna en kommentar!