_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



elfte januari

2013-01-11 @ 11:35:00 i Allmänt
DÖDA MIG, jag och Emelie försov oss imorse, klockan ringde ju aldrig. Eller så gjorde den det fast att vi inte märkte något, så på fem minuter klädde vi på oss och sprang till skolan, dock bara tjugo meter. Men ah in i klassrummet och om tur var så fick dem inte igång filmen så vi missade inget.!
 
Sedan biologi, riktigt chill lektion. Vi skulle översätta latinka skelett delar till svenka och sedan gissa djuret med att bara se deras skelett. Det var ganka så kul faktiskt, sen fick vi para ihop delar till ett viltsvin, bak- och framben, och sedan gisa på olika delar om var det va. Awesome. Men nu har alla gått till lunchen och jag är hemma i sängen men ska snart gå ut och göra mig lite frukost. Och senare blir det svenska om någon timma och efter det blir det Djur-specialiering. Kommer nog bli bra.
 
Och idag är det fredag, jag tänket faktiskt gå och köpa något gott. Jag ska även städa rummet, vilket behövs, måste även vika ihop kläderna, och sortera runt lite. Men annars ikväll så står filmmys på listan.

Lämna gärna en kommentar!