_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



en maja och en mathilda på svenskalektionen

2013-01-22 @ 14:42:36 i Allmänt
Imorse på biologin fick vi reda på vad anatomi var för något med hjälp av en historia som HÅKAN har vart med om såklart. Han tyckte synd om älgen som sprang in i trädet, eftersom att den hade blivit skjuten och hade inte dött direkt, eller jo fast det var bara hjärnan som hade kopplats bort liksom och någonting i ryggmärgen gjorde så att det röde sig i kroppen.
 
Matte provet kan gå och ta sig, gick inte bra alls. Huvudet hängde inte med, lite synd men ah. Kommer nog få ett E eller nåt iaf. Känns ju inte så bra. Lunch, idrott - hinderbana, det var asgrymt! + fick sluta 20 minuter innan.
 
NU sitter vi på svenskan, sista lektionen som slutar om drygt en timma. MMM, litteraturhistoria..
 
Idag fyller även Viccccan år, och jag ska med Carolina till stadium arena.
Och om jag hinner kommer jag dra och handla också, och imorgon måste jag till stan då jag ska leta efter gamla buss stationen så att jag kan åka till jennie på fredag.

Lämna gärna en kommentar!