_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



fett chill jaow

2013-01-21 @ 12:55:07 i Allmänt
 
Tjohej, hade världens grymmaste sovmorgon. Vaknade av mig själv kvart över nio, satte igång lite musik och började fixa mig för skolan. Så nu sitter jag här brevid Carolina och har rast, vi är grymma.Så nu laddar vi inför sista lektionen på ca 3h, sällskapsdjur då jag och Maja kommer börja med vårat akvariegrejs. Om hur det ska se ut och om hur biotopen beskrivs osvosv..
 
Annars efter skolan ska jag vara med på fotbollen, första gången på länge. Ska först och främst känna om hur det känns i benen, om jag orkar med eller inte. Om det går bra så kan jag börja träna på allvar igen. Och förhoppningsvis ut och springa med Sara på onsdag. Vilket kommer nog gå bra. Yuup. Se ya later aligathher
 

Lämna gärna en kommentar!