_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Jahadå

2013-01-25 @ 19:36:45 i Allmänt
Sitter på bussen och kollar igenom lite bilder från de första veckorna i NORRKÖPING, inte så långt kvar nu, ungefär två timmar bara..
Men som tur är så har jag ju internet och hälften av batteriet på datorn kvar, och jag har hunnit plugga lite grann. Jag har dock inte gjort så mycket, somnade i kanske en halv timma eller något. Jag har iaf sociala vänner, nästan iaf.. Maja är på basket match är vad jag vet, med Julia och Carolina fast ja hon ser ju matchen i första klass där alltså. Haha, och snart kommer förhoppningsvis Johannes vara lite social med mig ett tag.
 
Snart framme hos min älskade och saknade syster!
 

Lämna gärna en kommentar!