_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Min ljuvliga dag med klassen :)

2013-01-10 @ 15:46:00 i Allmänt
Igår höll jag i en majsorm. Det var lite smått läskigt, men det funkade andra gången jag höll i den.
 
Annars så började vi med djurhållning, då fick vi söka på internet om L108 - Lagen Om Djurparksdjur.  Och sedan fick vi välja tre arter i djurhuset och sedan kolla om hur stor bur dem ska ha och hur varmt och liksom om hur det ska se ut, om djurhuset följde det. Det gick jätte bra, jobbade tillsammans med Carolina. Vi tittade först inne hos guldhamster, katarinaparakiter (fågel), och sedan grön trädpyton. Det var bra och sedan hade vi en kort redovisning om det och vad vi tyckte om vad som kunde förbättras osvosv.
 
Men nu ska jag hem och plugga lite till, skriva på debattartikeln och så. Men först ska jag låta Anton få välja rubrik, för att han är bäst , bäst och ännu mera BÄST ! Såååå bäst :D Anton woop woop! HÄLSNING I FRÅN ANTON SOM TYCKER ATT HAN ÄR DET JA!.

Lämna gärna en kommentar!