_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



mycket att göra

2013-01-31 @ 15:57:55 i Allmänt
Gick upp och väckte Carolina runt tio i åtta i morse, sen åt vi frukost och drog iväg för lite matematik. Gick faktiskt helt okej, men det tråkiga var att Emelie och Sara är sjuka.. Så nu ligger dem i sängen här och tittar på HORTON. Annars engelska, hade ett litet förhör och sen fick vi saker att kunna plugga på till provet. Gjorde en hörförståelse, tror det gick ganska så bra.
 
Senare gick jag upp till hemmet, Emelie låg och sov den tössan. Gick tillbaka och kollade i facket, hade fått mitt resultat på debattartikeln jag skickade in, det låg typ på C.. Och sen fick jag typ E-C på muntliga provet dät emellan.. Nja får se hur det blir med nästa prov som kommer vara en aning svårare.
 
Gjorde även färdigt en gruppredovisning idag om reptiler på djurens biologi, som vi också kommer ha nästa vecka.. Kul,, nu har vi tre redovisningar och minst ett prov som är lagom stort. Beror på om jag ska göra naturbruksprov nummer 2,,
 

${CommentAuthorLinkIf}

2013-01-31 kl.21:22:51

Är stolt över dej Mathilda!! Du är bara så himla bäst!!

Lämna gärna en kommentar!