_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Nu är det plugg som väntar,

2013-01-14 @ 17:18:22 i Allmänt
Skolan var grymt chill, började skriva på den sista uppgiften. Men är ännu inte riktigt klar, så nu ska jag sätta mig och börja om med en ny debattartikel eftersom att jag gav upp hoppet om den andra. Kolla igenom arbetsansökan, skriva ett personligt brev på engelska till jobbansökan. Och sedan ska jag börja med en uppgift vi fick idag, sällskapsdjur, om ett tropicarium då jag och Maja ska skriva om hur det ser i i den biotopen om vilka djur och hur vi skulle inreda det.
 
Carolina antecknade åt mig idag på sista lektionen, så dem anteckningarna ska jag ta senare och se om vad som ska göras exakt. Eftersom att Maja följde med mig till UM idag, fick en snabb tid, det grymma är att jag ringde imorse och kollade, så ja vi åkte dit och fixade. Superbra!
 

Lämna gärna en kommentar!