_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Oh yeeah

2013-01-29 @ 18:04:54 i Allmänt
Bloggfritt hela helgen.. och igår orkade jag inte,

Fredag, kom fram runt halv tio.. Vi åkte och handlade, sen köpte vi donken och åkte till den nya lägenheten och åt där. Vi kollade även igenom lite saker som dem hade flyttat dit under dagen.
 
Lördag, vaknade rätt så sent. Åkte iväg mot nya lägenheten, bärde upp ytterliggare lite saker.Åkte ut mot IKEA, där vi stannade X antal timmar, hittade ganska så mycket gjorde dem iaf. Asgrymt! Fixade iordning i lägenheten, drog hemmåt och gjorde iordning tacos och tittade på new years eve eller nåt i den stilen.'
 
Söndag, mamma och pappa kom ner tidigt på morgonen. Drog iväg till MIO och hämtade soffan, sen åkte vi iväg till IkEA igen köpte sängar. Och en massa andra saker, åkte tillbaka till lägenheten och byggde ihop sängstommen och sängbord. Och en helt del annat. Somnade runt 1 kanske.
 
Måndag, åkte hem runt nio. Kom fram till skolan runt ett, vilket var awesome. Vi hade hälften av lektionen praktisk, så vi drog till reptilrummet och övade på att ta ut ormar oh hålla dem och senda lägga in dem igen. Asgrymt! Sen spelade vi fotboll efter skolan, jag och Emelie drog iväg och handlade. Sen så pluggade jag inte.
 
Tisdag, Skola, biologi på morgonen, matematik, lunch och sen blev det idrott - där vi fick välja vad vi ville göra valfritt, så spelade lite basket och vollyboll. Fick vara ledig ifrån svenskan eftersom att jag hade skickat in romananalysen! ASGRYMT, så jag färgade håret och för ett tag sen var jag iväg på badminton med Sara.. Mhhhm, så nu ska jag plugga som ett AS! Adjö
 

Lämna gärna en kommentar!