_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Sweeter

2013-01-04 @ 18:11:31 i Allmänt
Nu har jag kommit hem ifrån mormor och morfar, och bullarna ser så himla gooooda ut! Men jag vet att jag inte får äta, vilket är lite synd. Så nu sitter jag med en frukt i handen och ska börja packa i det sista, så det blir dock en väska till.. Och båda vovvsingarna glor på mig med deras ögon, vilket känns mindre bra. Så himla söta, så nu ska jag gå upp och sätta mig på övervåningen och vara social med dem.
 
Imorgon kommer jag och mamma dra och hämta Emelie och sen dra iväg runt tolv där. UUUSCh! Få gå upp en bra tid då så att jag hinner städa och så. Senare när vi är påväg kommer vi hämta upp MAJA i katrinehúlm, SKITBRA!!  Men det kommer bli skönt och få träffa alla igen,
 

Lämna gärna en kommentar!