_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugoandra januari

2013-01-22 @ 23:52:20 i Allmänt
Matchen var grym! Dolphins vann, efter att i slutsignalen ha fått en foul dömd. Så två straffkast fick dem efter signalen. Fan va tur, domaren gick till och med upp och kollade videon. Asgrymt. Så dem vann med två poäng, så himla kul och dem spelade mot ett turklag. Och jag filmade till och med en av straffarna, sen missade jag den andra :s
 
 
Annars när jag kom hem har jag skrivit bokanalysen om romanen som jag läste, den är inte helt klar men snart så är den det. Ska göra lite fler ändringar i texten så att det är förståelig och liksom väl detaljerad, så att jag inte missat något skojjsigt.. Och sen har jag kollat runt lite på internet, tillochmed kollat upp om Coca-Colans evolution, receptet gjordes av en apotekare den 8 maj 1886 i Pheonix, Gerogia. Om ni ville veta och det kom till sverige -53, tre månader efter att Cuba Colan började säljas. Och innan det var det förbjudet i Sverige att sälja/köpa drycker som innehöll fosforsyror och koffein. Jahhrå. Gud så mycket jag kan nu, och det blev en nationaldryck i USA under andra världskriget med hjälp av den Amerikanska armén.
 
Men nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon till skolan, 20 meter.. Ahja, men det är en tråkig lektion på morgonen så jag måste vara pigg såatte jag inte somnar kan man väl säga, annars så blir det djurhållning som sista lektion, aah grymt. Får se om vad vi ska göra då, min grupp ska iaf inte vara hos reptilerna.. uuh men ah får väl se om det blir teori eller om det blir hos Kaninerna/Lamorna.

Lämna gärna en kommentar!