_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugonde januari

2013-01-20 @ 21:57:17 i Allmänt
Idag har det vart den mest chilligaste dagen någonsin, vaknade runt tio kanske, åt frukost runt tolv, började plugga vid tre kanske och höll på där ett tag med matten till sex. Sen chillade jag mera, och började städa på mitt rum, så nu är det rent och snyggt. Lyssnat på en massa musik och pratat med mormor i telebaban, och för ett tag sen pratade jag med mama och papa, asgrymt att få höra deras röster. Vi pratade lite om nästa helg då jag åker ner till Jennie och om när jag ska åka tillbaka hit till norrköping, om jag åker med tåget på söndagen eller om jag åker med mina päron på måndagen.
 
Vi får se om hur det blir, men nu sa jag chilla lite till och sen förbereddaasjfojfgidhgdfi mig för morgondagens sovmorgon.! Asgrymt

Lämna gärna en kommentar!