_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



tjugotredje januari

2013-01-23 @ 12:07:08 i Allmänt
Natten har vart så himla lång, vaknade halv två, två.. Kunde inte somna förens runt halv fyra, så jag gick runt lite i köket och bara gick. Dödstråkigt, sen duschade jag.. onödigt, men yes det gjorde jag. Imorse var jag även duktig att slänga in en tvätt 20 minuter innan skolan började, då jag även vaknade..
 
Gjorde ett prov i naturbruk, det första utav tre. Så nu ska jag plugga till nästa vecka då jag ska göra det där andra provet, Och jag har även bokat en redovisningsdag för artfördjupningen, så om tio veckor ska det vara helt klar. Känns najs, efter skolan drar jag upp på stan med Maja och Malin, skojjsigt. Men nu måste jag dra, min sista lektion börja om 20 minutas så adjö

Lämna gärna en kommentar!