_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



FJÄRDE JANUARI

2013-01-04 @ 11:03:00 i Allmänt
Packningen till norrköping fick faktiskt plats i tre väskor.. Kommer nog kunna bli en fjärde, med tanke på att jag hade fem väskor med mig hem. Snart är det lördag och då åker jag hem, eller ja tillbaka. Kommer nog bli rätt så bra tror jag nog. Åka bil med mamma och Emelie följer med, så hämtar vi upp Maja i Katrineholm. Så jävla taggad.
 
Idag ska jag även vandra upp till mormor och baka, vi ska baka mega goda bullar. Även fast att det inte är jag som ska äta dem, för sånt får ju jag inte äta längre men jag tänker ta med mig lite till norrköping, ska bjuda lill Anton. Det lovade jag honom dagen innan julavslutningen. Kommer nog bli bra.
 
 

Lämna gärna en kommentar!