_________________________________________________________



Mathilda Wilhelmina Norling



FEEDING UNICORNS



_________________________________________________________



Okay

2013-07-20 @ 21:58:49 i Allmänt

Juste i onsdag umgicks jag även med Emelie. Vi hade kul, vi moppade runt och köpte lite tjockismys, åkte runt tills vi kom på att vi ville bada. Så det gjorde vi och åkte till högsjön det var faktiskt ganska så varmt i vattnet så vi simmade några rundor fram och tillbaka. Tidigare under dagen tog jag mig en promenad på ca 1 mil.

I går åkte vi till Maja där det blev mys och en massa prat, en kanadashot till maten blev det också. Det var riktigt kul att träffa den knäppa oh gulliga Maja, jag försökte dock sova tidigt med det gick inte så bra så somnade ändå när Maja och Emelie skulle lägga sig, vaknade vid åtta då Johannes hade skickat ett sms. Kunde inte somna efter det men sen blev det en morgonpromenad till subway för lite frukost.

När jag kom hem tog jag det lugnt innan jag gjorde mitt träningspass. Sen har jag pratat med Johannes några timmar på Skype.

Lämna gärna en kommentar!